Technická vzpruha pro váš byznys

Provedu vás technickým nastavením
krok za krokem

Hodinová konzultace


Zmítají se ve vás pocity toho, že…

…jen otevřete online nástroj, který neznáte a už cítíte tu bezmoc. Víte, že po 5 minutách to vzdáte, protože tomu absolutně nerozumíte. Mluví to na vás anglicky a když na něco kliknete objevíte se jinde, než jste chtěla.

Neztrácejte čas zdlouhavým studováním návodů, urychlete si to.

Společně probereme vaši cestu online prostředím a technické nastavení systémů, které používáte.
Vše si názorně ukážeme. Příště už to zvládnete sama jako by nic.

Konzultace pro práci v MailerLite
Andrea mi celé prostredie najprv nastavila/ založila a následne ma ním aj previedla. V konzultácii som sa cítila úplne uvoľnene, pýtala som sa asi na úplné základy a Andy mi na nich s trpezlivosťou odpovedala. Som ozaj vďačná za to, že som sa tým prostredím nemusela prehrýzať sama (aj keď je relatívne intuitívne).


Lucia Meggers
debordelizatorka.sk


Co spolu můžeme řešit a projít


E-mailový nástroj MailerLite nebo EcoMail
Mějte aktivní a funkční e-mailovou databázi a budujte se svými klienty důvěrný vztah.
Konečně si nastavte svůj e-mailový nástroj nebo prodejní systém a začněte prodávat e-mailem.
Provedu vás: od založení a nastavení účtu přes tvorbu a rozesílku e-mailu po nastavení magnetu, automatizace a propojení s webem a prodejními systémy.
Prodejní systém Simpleshop
Automatizace prodeje vám dá větší svobodu a víc času. Zároveň usnadníte nákup svým klientům
a nebudete muset ručně fakturovat!
Podíváme se: na základní nastavení i vytvoření jednotlivých produktů a prodejních formulářů. Ukážeme si, jak na slevové kupóny, vouchery a propojení systému s webem a mailovým nástrojem.
Nastavení online kurzu nebo členské sekce
Co je třeba promyslet a mít připraveno než se vrhnete do tvorby, abyste měli z tvorby radost, prodeje frčely a klienti byli spokojeni? Už žádné zbytečné kroky navíc.
Probereme: vaši představu magnetu nebo kurzu a jak na základě toho nejlépe nastavit technickou stránku.

Předám vám potřebné informace pro funkční nastavení vašeho podnikání

Jmenuji se Andrea a jsem online podpora podnikatelů v oblastech správy weby, e-mailingu a automatizace prodeje. Denně vidím, s čím se mí klienti potýkají a jakým výzvám čelí během své podnikatelské cesty.

I sama pro sebe jsem si musela vyhodnotit, jak ideálně postupovat pro budování stabilního podnikání a čemu chci věnovat svůj čas. Nastavit vše potřebné a vybrat nástroje, které mi nejvíce vyhovují a ušetří můj drahocenný čas. Pracuji v nich na denní bázi.

Své know-how vám předám jednoduše, jasně
a srozumitelně.

Jak online konzultace probíhá?


Pošlu vám krátký dotazník, kde vyplníte podrobnější informace o vás a o tom co chcete na online konzultaci řešit.
V domluveném termínu a čase se spojíme přes Google Meet/Zoom (odkaz ke spojení obdržíte na e-mail). Upozornění: V případě nutnosti změny nebo zrušení termínu mi prosím dejte co nejdříve vědět. Děkuji za pochopení.
Přes sdílenou obrazovku probereme a vyřešíme vše, co vás trápí. Krok za krokem si ukážeme vše potřebné včetně tipů a doporučení z mé praxe.
Budu vás navádět a vy si to sami proklikáte, čímž si to zapamatujete.
To nejdůležitější vám shrnu do e-mailu, abyste to měli po ruce.
technická konzultace Andrea Vaňková

Jaká je cena konzultace?


Průměrná doba online konzultace je v rozsahu 60-90 minut za cenu 1 300 Kč/hodina.
Následně je možné se domluvit na technickém nastavení vašeho podnikání, které je účtováno dle ceníku 900 Kč/hodina.
Po zaplacení objednávky se domluvíme na vhodném termínu.

Co o mé práci říkají klientky?


Takto som sa dozvedela to, čo je dôležité, podstatné a nemusela som to skúšať sama
Predstavuje to pre mňa veľa ušetreného času, čo je pre mňa dôležité. Andreu môžem vrelo odporúčať. Teším sa ďalšiu spoluprácu s ňou. 🙂

Lucia Meggers
debordelizatorka.sk

Podnikejte tak, aby vás to bavilo.

S radostí a s podporou.